• Twitter
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
MOOD:RUSSIA
  • Решения
    • Видео решения
      • Цифровые решения
      • Цифровые меню борды
      • Mood ТВ
      • Видеостены
    • Звуковые решения
      • Музыка для бизнеса
      • Сообщения для автоответчика
      • Внутренние сообщения
    • Арома решения
    • Системные решения
      • Профессиональные звуковые решения
      • Интегрированные аудио/видео решения
      • Звуковое маскирование
      • Аудиовизуальные решения
  • Сферы использования
    • Автомобильный бизнес
    • Коммерческий магазин
    • Финансовый сектор
    • Здравоохранение
    • Гостиничный бизнес
    • Рестораны быстрого питания
    • Рестораны
    • Ритейл
    • Салоны и Спа
  • Примеры
    • Музыкальные демо
    • Примеры сообщений
    • Примеры цифровизации
  • Наши работы
    • Исследования и статистика
    • Кейсы
    • Наши клиенты
  • Блог
  • Контакты и поддержка
    • Свяжитесь с нами
    • Наши офисы
    • Выберите страну
    • Клиенткая поддержка
    • Присоединяйтесь к нашей команде
Select Page
Aloft Case Study

Aloft Case Study

by Redaktor | May 5, 2016

About Aloft Created to shake up the traditional select service segment of the hotel industry, the Aloft brand delivers style at a steal with urban influenced, modern, open and vibrant design at an affordable price. Developed from our successful partnership with...
Next Entries »

Recent Post

  • Mood Media in Raconteur’s Future of Retail report 7th March 2019
  • Mood Media revamps Asda’s in store experience with new radio station 1st March 2019
  • Four key global trends emerge as the key to success for a meaningful in-store customer experience 3rd December 2018
  • Mood Media & Sacem Study Reveals the Virtues of Music on Overall Customer Experience, Even Within More Traditionally “Serious” Sectors 12th October 2017
  • The State of Brick & Mortar 2017 21st June 2017
  • Montblanc Selects Mood Media to Support New In-Store Concept with its Sound & Sight Solutions in 500 Stores, Across Five Continents 20th June 2016
  • TECHNOMEDIA’S SOLUTIONS TEAM CREATES DAZZLING AUDIO-VISUAL INSTALLATIONS FOR PRIMARK’S MADRID FLAGSHIP STORE 18th May 2016
  • Billabong uses sound and scent to reflect “board culture” 25th April 2016
  • BIS BV Proclaimed Most Innovative Company 2015 28th February 2016
  • TELECOMMUNICATIONS TRAILBLAZER, T-MOBILE, BECOMES FIRST EUROPEAN BUSINESS TO ADOPT MOOD PRESENCE 28th February 2016

Archiwum

  • March 2019
  • December 2018
  • October 2017
  • June 2017
  • June 2016
  • May 2016
  • April 2016
  • February 2016
  • Twitter
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Pinterest
© 2019 Mood Media. "We Put People In The Mood to Buy" is a service mark of Mood Media.
A note to our customers regarding COVID-19